Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~darkoptymcio | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Aleksander Tymcio adresSzczecin zarejestrowany06.07.2007 @15:36:53 ostatnio na stronie22.11.2010 @15:36:34

Ciężko pisać o sobie...
więc
nie napisze o mnie
tylko dam cytat z ulubionego filmu:

Clementine: Hi!
Joel: Excuse me?
Clementine: I just said hi.
Joel: Oh! Hi, hello.
Clementine: I'm Clementine... No jokes about my name.
Joel: I don't know any jokes about your name.
Clementine: Huckleberry Hound.
Joel: I don't know what that is.
Clementine: Huckleberry Hound!
Clementine: Oh my darling, oh my darling, oh my darling Clementine.
Joel: I don't know what that means.
Clementine: Are you NUTS?
Joel: It's been suggested.


Clementine: Joely? What if you stay this time?
Joel: I walked out the door. There's no memory left.
Clementine: Come back and make up a goodbye at least, let's pretend we had one... Goodbye, Joel.
Joel: ...I love you...
Clementine: ...Meet me in Montauk...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/ptymcio Gadu-Gadu1824794
digarty30 komentarze1402 posty na forum19

komputer / sprzęt
no wiecie co <wstydniś> o coś takiego pytacie...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~McAron87    08.03.2009 @11:29:51
jo jo jo....dzięki za komentarz....tez masz super prace....takie bardzo całkiem z piz***kę......może wymienimy sie rewelacyjnymi ocenami....??? tak będzie najfajniej.....(przeciez nikt sie nie dowie ze razem śpimy)
~mstar    15.02.2009 @18:47:10
czy nie będzie Ciebie krępować...
jak będziesz obserwowany
~scatha    10.02.2009 @23:32:21
tymcio patymcio:D
_______
jesli bog umarl w treblince i byl pochowany w nagasaki to z pewnoscia zmartwychwstal w supermarketach nowego kapitalizmu
~Lulla    28.01.2009 @01:23:06
dziekowac
~SLOTKI    24.01.2009 @16:41:22
hehe, zly dzien mial ktorys, albo trafilem w sedno
~bigosik007    23.01.2009 @00:51:02
w sumie racja-grafika
~bigosik007    23.01.2009 @00:49:03
dziękuję, no nie wiedziałam gdzie to dać, a jeśli jest zrobione przy pomocy tabletu to nie jest to malarstwo?
~SLOTKI    17.01.2009 @11:16:14
pozdrawiam Szczecin. spoko miejsce, toche dziwne, ale fajne właśnie.
+Bardamu    17.01.2009 @04:56:36
ale z chęcią się dowiem
_______
WIEMY O ZAMACHU!
+Bardamu    17.01.2009 @04:56:11
Tak naprawdę to było nieudolne kopiowanie Dargera. Nie mam pojęcia kim jest MUTO
_______
WIEMY O ZAMACHU!
~michal09    08.01.2009 @18:57:29
Dzięki za ocenę
~KleggeresNicht    05.01.2009 @11:24:05
czy nie podoba się?
~KleggeresNicht    05.01.2009 @11:23:43
boli?
~KleggeresNicht    04.01.2009 @01:16:25
ale co ała?
~divento    15.12.2008 @12:49:48
świetna galeria
~Zoller    24.11.2008 @11:20:30
dzięki wielkie, pozdrawiam
~icedpee    16.11.2008 @23:57:06
jestem artystką, zajebista też jestem. ale czy zajebistą artystką tego nie twierdziłam// owszem, znasz. i mnie też znasz sklerozo Pawle Aleksandrze.
~icedpee    15.11.2008 @13:21:14
i to nie wredota tylko obiektywność swoista:}
~icedpee    15.11.2008 @13:20:50
jest na tyle śmieszna, że poczułeś się urażony. nie muszę być mistrzem, żeby oceniać. pomijając to, że daleko Ci do mnie w tej dziedzinie. ihahahhaha! polecam onephoto, zobaczmy ile tam z Ciebie zostanie.
~SLOTKI    26.10.2008 @19:58:35
piona
~tupett    04.09.2008 @21:52:28
zależy jaką to oglądałaś.

zgaduję że taką, co ja nie znam : )
~tupett    04.09.2008 @18:16:05
a no taśma : )
taką jakąś wizję miałem nudząc się w pokoju...
~SLOTKI    03.09.2008 @11:02:25
~McAron87    18.08.2008 @18:30:45
dzieki za ocene kowboyu....
~szklankaRUMU    23.07.2008 @08:55:43
miłomi
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt